Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

       

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Základní údaje o dodavateli – provozovateli internetového obchodu KOVO-MAX.CZ

ing. Michal Kořenek – www.KOVO-MAX.cz

Vsetínská 145, 756 05 Karolinka

IČ: 43609007, DIČ: CZ 7105195856

Tel. 603 752 909, E-mail m.korenek@email.cz

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: Fio Banka 2600157502/2010

Vydán dne 16.9.1996 OŽU Karolinka,Čj.:F137/96, ev.č. 381002-07501001-00

 

EET:

Z důvodu neskutečného byrokratického chaosu ohledně EET jsme byli nuceni zrušit možnost placení kartou za dobírky. Zaplacené částky jsou přepravcem zasílány na náš účet, takže nepodléhají EET. Přesto dle zákona je nutné uveřejnit na našem eshopu následující text:

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidoavt přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

 


Obecná ustanovení

  • Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
  • Tyto Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
  • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

Objednávání zboží

  • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
  • Každá taková objednávka musí obsahovat
    • kontaktní údaje (jméno a příjmení případně název společnosti, fakturační a doručovací adresu, email, telefonický kontakt, IČO, DIČ)
    • způsob platby za výrobky a vybraný způsob doručení
    • pokud není objednávka uskutečněna prostřednictvím eshopu, musí obsahovat přesné určení a specifikaci výrobku - určenou číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku
    • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.


Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky na čísle 603752909
  • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

Obchodník

  • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
    • se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
    • zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
    • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
  • O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

Doručení výrobků a platba za objednané zboží

  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.
  • Přepravu zboží zajišťuje firma PPL neboi Česká pošta. Po domluvě je možné zvolit i jiného přepravce.
  • Cena přepravy je následující:

-      PPL                                   zdarma  - při objednávce nad 4000 kč bez DPH

-      PPL dobírka                        140,- Kč (nad 5 kg se cena navyšuje, viz ppl.cz)

-      Česká pošta dobírka            140,- Kč

-     PPL  na fakturu          80 - 200 ,- Kč ( menší objednávky do cca 500kč zasíláme automaticky na fakturu,větší       objemy pouze po delší spolupráci)

 

- Slovensko - PPL - dobírkou nebo na fakturu po delší spolupráci, cena za přepravu je 280 kč, tj 10euro.Dobírka + 2 eura.
- Slovensko - Česká pošta menší zásilky na fakturu,  v tomto případě požadujeme platbu předem na předfakturu, cena je       účtována 260,- Kč / objednávku do 5 kg

 

 

 

  • Pokud není v popisu zboží uvedeno jinak, balné neúčtujeme.
  • Přibližná dodací lhůta je 1-3 dny (u zboží skladem).  U zboží, které skladem není je to 3-7 dní.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.
  • Stálým zákazníkům je možné po dohodě zasílat zboží na fakturu se spaltností 14 dnů, v případě neuhrazení faktury bude další zboží zasláno dobírkou.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost  dle par. 1829 odst 1 občanského zákoníku vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
    • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu,  musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
    • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
    ¨

Reklamační řád

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

    ing. Michal Kořenek -  KOVO-MAX.cz
    Vsetínská 145, 756 05 Karolinka
    m.korenek@email.cz , tel.
    603 752 909

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

  • použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
  • nesprávným skladováním výrobku či neodborným zásahem do výrobku
  • běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
  • po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
  • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
  • doručovatelem ( v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady s ní spojené. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, se srovnatelnými technickými parametry.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínká

Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spořebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce , se sídlem Štěpánská 567/15, 12000 Praha2, ič.: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz

 

GDPR

Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány a archivovány v souladu s Nařízením a směrnicí EU. Více informací naleznete v článku "GDPR".